امکان تماس تلفنی
نوشته شده توسط : محمد اربابی

با سلام به دوستان عزیزم،

خوشبختانه همزمان با روز پدر در ایران و همچنین پیروزی غرورآفرین تیم فوتبال آلمان بر انگلیس در جام جهانی 2010 وبسایت رسمی گروه بین المللی ایردویچ راه اندازی شد، ایردویچ ترکیبی از دو کلمه ایران و دویچلند (به معنی آلمان) می باشد،لطفا از این به بعد کلیه مطالب و اخبار موجود را از طریق وبسایت رسمی گروه که در پایین این پست ذکر شده است، پیگیری نمایید. نکته اینکه جهت دسترسی به محتوای سایت می بایستی در خود سایت عضو شوید و حتما وارد آن شده باشید تا از مزیت خبرنامه آن هم بهره مند گردید.

همچنین از این به بعد امکان مشاوره تلفنی مستقیم با گروه ما در آلمان نیز برایتان برقرار شده است، برای اخذ وقت جهت مشاوره پس از ورود به سایت گروه ایردویچ در منوی "ادامه تحصیل در آلمان" بر روی گزینه ی "درخواست مشاوره" کلیک نمایید و فرم مربوطه را پر کنید تا بر اساس زمانبندی موجود و رزرو های انجام شده اولین فرصت ممکن از طریق ایمیل به اطلاع شما رسانده شود. لازم بذکر است که این گروه بطور مستقیم از خود آلمان مدیریت و اداره می گردد و هیچگونه وابستگی و ارتباطی به شرکت های اخذ پذیرش در ایران ندارد و اینجانب افتخار مدیریت این گروه را بر عهده دارم.

در مورد محتوای وبسایت ایردویچ هم بهتر هست یادآوری کنم که کلیه ی مطالب موجود در این وبلاگ پس از بروز آوری و ویرایش مجدد بر اساس شرایط روز در وبسایت گروه به شیوه ای بهتر آورده شده و دسته بندی گردیده است تا بطور رایگان مورد استفاده هموطنان عزیز قرار گیرد.

آدرس وبسایت رسمی گروه بین المللی ایردویچ:

www.irdeutsch.com







:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: